Na onze kaartverkoop op 1 april en 14 mei bleek wel hoe populair MEadow Festival nog is. Velen van jullie was het gelukt om kaartjes te bemachtigen voor de 2022 editie.
Dit jaar hebben we de kaartverkoop iets anders gedaan dan andere jaren. Mede door de regelgeving van de overheid en de onzekerheid over een mogelijke annulering vanuit een COVID-19 scenario besloten we om kaarten via SimpleTickets te verkopen.
In de afgelopen weken kregen we diverse vragen over hoe het werkt met de tickets en hoe je een ticket kan personaliseren of hoe je een ticket kan doorverkopen aan een andere bezoeker. Daarom hebben we hier de belangrijkste vragen en antwoorden op een rijtje gezet.
Kan ik mijn tickets annuleren of retourneren?
Moet ik het ticket printen?
Om die reden is het – op dit moment – dan niet mogelijk om tickets waarvoor personalisatie verplicht is te printen. Maar, wees eerlijk: het is toch best fijn om een beetje aan het milieu te denken en minder papier te verbruiken?
Hoe personaliseer ik mijn ticket in SimpleTicket Wallet?
Hoe toon ik mijn ticket bij de entree?
Let echter wel op: indien jouw toestel, bijvoorbeeld, is gevallen en je scherm barsten heeft, bestaat er de mogelijkheid dat jouw ticket toch niet te scannen is. Dit is je eigen verantwoordelijkheid, toegang tot het evenement kan worden geweigerd indien het niet mogelijk is om je ticket te scannen.
Wanneer je na het scannen van je ticket weer terug gaat naar het overzichtsscherm van de Wallet app, wordt de helderheid van je toestel automatisch ook weer teruggezet op de waarde die het had voordat je het ticket opende.
Kan ik tickets doorsturen naar anderen?
Ik wil mijn ticket op TicketSwap aanbieden, kan dat?
TicketSwap is geen erkende verkoper van tickets. Indien je jouw ticket wenst te verkopen aan iemand anders, adviseren we om dit te doen aan een bekende. Je kunt vanaf je ticket downloadpagina een downloadlink naar het specifieke ticket versturen, zodat jouw gegevens verder beschermd blijven.
Ik heb een fout gemaakt bij het personaliseren, kan ik dit nog wijzigen?
Ik heb een andere vraag
- support@simpleticket.eu
- +31 85 2005 900 (Ma -Vrij 09:00 – 17:00, Za 09:00 – 18:00)